fredag 19. oktober 2012

ello mes amies

Den overskriften er det bare å overse... Jeg har det veldig flott, fransken går helt utrolig!! også kommer Jenny neste lørdag og det kan du si at jeg gleder meg litt til! også skal vi til disneyland og greier og greier. i dag er det fredag, og jeg er helt kjørt! har vært syk halve uka og resten har jeg prøvd å gjøre noe som helst på skolen.... men det er ikke så kjempe lett ;) men jeg bryr meg ikke lenger, det går egentlig veldig bra! skal bare lære meg fransk !
i dag feiret vi bursdagen til min vertsmor her og det var jo veldig koselig :) jeg måtte spise reker med kniv og gaffel da... det er det dummeste jeg har gjort i hele mitt liv. også skulle min vertsbror spille litt for oss, og i steden for å spille ett helt vanlig instrument; som munnspill, så spiller gutten didgeridoo og munnharpe. en herlig symfoni av rare lyder! men det er faktisk ganske så tøft! i morgen skal jeg begynne å spille gitar og det skal bli gøy! skal kjøpe meg en gitar tenkte jeg, men jeg trenger litt hjelp! kan ikke mye om gitarer, så hvis noen har noen innspill så hadde jeg blitt gladddd.
Neste helg har jeg ferie og da har jeg ferie i hele to uker og det er så deilig! tenker at jeg skal være våken den ene uka også sove den andre <3
håper alt er bra med dere hjemme, savner dere !

1 kommentar:

  1. Du gleder deg litt!!!! Hva skjer med at du gleder deg litt????? Jeg glder meg mye. Tullebukk

    SvarSlett