onsdag 31. oktober 2012

hva skjer a?

Hei dere, da var det en stund siden sist ! Nå har jeg endelig ferie og det kan jeg fortelle at er utrolig deilig, og jeg skal ha ferie i to uker. deilig. uka før ferien var deilig, går jo nesten ikke an å ikke være glad før ferien! fransken går veldig mye bedre, og jeg blir overrasket over meg selv noen ganger. På lørdagen kom jenny på besøk og det var jo såklart veldig veldig koselig. hun ble til onsdag, i dag.
Mens Jenny var her var vi i Disneyland sammen med en venn ! det var gøøøøy, disneyland er fint! lenge siden jeg har hatt det så morro ! :Dvi var også  i Lille sammen med småsøsknene i huset her, som jeg forresten har VELDIG sansen for. Det var veldig fint, jeg liker Lille ! I dag har jeg hatt helt utrolig bra! altså, det var jo ikke kjempe kult å gå fra jenny på toget men etter det ble dagen helt super ! fransken gikk veldig bra og jeg blir egentlig bare mer og mer glad i den familien min for hver eneste dag som går ! de er så snille og greie med meg og jeg føler skikkelig helt på ordentlig at jeg er en del av familien.
vi bor jo ute på landet så det er ikke fantastisk mye å finne på men det blir lettere og lettere å finne på ting. jeg har en venn som bor i samme byen, hun er også på utveksling med yfu! og det er veldig fint å ha noen i den lille byen her ! I morgen skal hele familien til Brussels eller Bruxelles eller Brüssel... ja dere skjønner, det er i belgia ! blir nok bra, vi drar i morgen tidlig og kommer hjem (mest sannsynlig sent) på søndag. vet ikke helt hva vi skal gjøre der, men det blir nok bra uansett ! fint at hele familien skal dra, hele hurven. 

1 kommentar: