fredag 17. august 2012

til Frankrike

Jeg skal til Frankrike om to uker. da flytter jeg til Estrèes-Mons. en liten by, med lite mennesker. men jeg gleder meg noe sinnsykt. Har for øyeblikket en tysk utvekslingselev sovende i naborommet som venter på rommet mitt. det skal hun få.
ikke jobber jeg og ikke er jeg på skolen. så det blir VELDIG mye tid til alt annet. Og det er egentlig ganske mye annet, jeg må for det første lære meg fransk.. siden jeg flytter til Frankrike og greier ;) Og så har jeg fått meg koffert, og den ser ut som den kan tåle en atomkrig, og det kan den helt sikkert også. jeg får faktisk plass oppi den! så hvis noen vil være med så er de hjertelige velkommen! Jeg må også finne ut hva jeg må pakke. jeg skal få ett års forbruk av klær, sko og annet fjas i atom-kofferten min. og den totale vekten skal være på 23 kilo. det er lite med kilo. men det skal nok gå! men jeg gleder meg. Og familien min virker som verdens kuleste mennesker. så det neste året kan nok ikke bli så mye verre enn bra ! :) I dag har Jenny vært hos meg, hun drar 1. september. til frankrike!





1 kommentar: