søndag 26. august 2012

tre dager igjen

Nå er det ikke lenge til jeg drar. i går var det tre uker til, og nå plutselig! tre dager.. I morgen skal jeg ta ut masse pappesker, finne ytterjakker, plukke ut ting og tang som skal med, si hade.
Jeg liker å dra, jeg liker bare ikke å dra-fra. i det siste har det blitt mye sutring, fra spesielt min side. si hade er jeg ikke god på. not at all. men seriøst, ti måneder. ikke lenge. Nå er jeg egentlig bare hjemme og forbereder og det er jo flott. gledeeeeer meg. vil ut. Jeg har fått bilder fra rommet mitt i frankrike. det er gult! bea uti ful. jeg er ikke helt sikker på hvilken skole jeg skal gå på, men jeg vet jeg skal kjøre buss. og det er jo morsomt. tenker jeg skal dra alle versa på "en buss-sjåfør" første dagen. da tenker jeg.!!!!!!!!!!at jeg blir mobba..... anyway, kommer noe nytt her snart, skal jo vise frem at jeg kan pakke!!!!!!!! jaja, snakkas.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar