tirsdag 28. august 2012

Kakkmaddafakka - Restless

ja, da drar jeg i morgen da! eller jeg forlater kragerø i morgen, også drar jeg opp til Gardermoen. der skal vi sove en natt og så drar jeg tiidlig neste morgen. jeg skal faktisk ha oppmøte klokken 06.00.
og da fungerer ikke jeg som jeg skal. men det får nå være. jeg kan iallefall ikke vente med å komme meg til Frankrike, og nå har jeg til og med sagt hade til mine beste venner. nå er jeg helt på tur. men uansett så gleder jeg meg, nå er det bare å si hade til familien også nærmer jeg meg skikkelig ferdig. bortsett fra at jeg må pakke da. det har jeg heller ikke gjort! men jeg har lagt alt jeg eier og har utover hele gulvet i kjelleren og jeg har planer om å få det oppi atom-kofferten min i morgen. Yfu, som jeg reiser meg, skrev at kriteriet til koffert er at du kan bære den selv. det tenker jeg!.... at jeg ikke får til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar