lørdag 1. september 2012

hopper fra tier'n

da var jeg fremme i Frankrike da! det har jeg vært siden torsdag, men jeg har ikke hatt internett før nå. Nå er jeg fremme i huset hos familien min! og de er verdens hyggeligste. Jeg er så glad for at jeg bor her! på torsdag kom jeg frem til Frankrike i ti tiden, på morgenen :) og siden det har jeg vært Bapaume. en liten by i Frankrike. Der bodde vi på en skole, meg og 80 andre elever fra hele verden som skal bo i Frankrike. vi var der til lørdag, i dag ;) også skulle vi møte familien! jeg var så redd ! men det gikk jo så fint, familien er så hyggelig :) og jeg tror året mitt her kommer til å bli helt fantastisk. vi dro på en sykkeltur mellom alle åkerene som er rundt der vi bor. det var veldig fiint. gleder meg masse til å bli skikkelig kjent med familien. også har vi hester i hagen! på bildet under ;) Frankrike er supert, men jeg savner jo hjemme. håper alle har det fint, og hvis dere vil må dere gjerne sende meg e-post! :D (emmathorstensen@hotmail.no)
hilser til alle hjemme.


















2 kommentarer:

  1. Jeg savner deg vennen min <3 Jeg håper vi snakkes snart <3

    SvarSlett
  2. Åååh, likerlikerliker!! Må skype en dag <3

    SvarSlett