torsdag 13. september 2012

a trip to tha by

hej å hopp, i dag har jeg vært i byen! og det tok oss nesten fem minutter å gå gjennom hele greia. Jeg gikk sammen med Oriana! hun er også utvekslingselev, og hun kommer fra Venezuela. Hun er så søt! men uansett, det var ikke store byen, men det var veldig koselig der. det er byen rett ved skolen min, og det er veldig fint at det er noe i nærheten for jeg må vente veldig mye på skolen, og da er det greit å ha noe å gjøre! i morgen har jeg fire timer fri for så å ha en time tysk etter det. også kan jeg gå hjem. det frister en del å skippe den siste tysktimen. men vi har jo prøve for sikkerhetsskyld da hver fredag tydeligvis, så det går jo ikke. så i morgen skal jeg ta med meg musikken min, og hoppe rundt i gangene på skolen til det har gått fire timer. ellerno. også tok jeg bilde av lunsjen min, det er svær! men jeg klager ikke. mat skal'en ha! også tok jeg et bilde av BY-FONTENA. dette er sentrum. adios!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar