lørdag 8. september 2012

The Good Life

Helg! det var helt fantastisk deilig. det er ganske tøft på skolen, men det går mye bedre. kjempe masse kule folk. denne helgen er ALLE hjemme. vi er seks barn, så vi er åtte stykker. så man kan si at det er ganske fullt hus. det har komme en til for å bo her! Hun er fra Kina og hun er kjempe hyggelig. hun skal arbeide, men hun skal bare bo her i en måned.. men det blir veldig hyggelig å ha henne her. tok et bilde fra dagboka hennes... hoho, så nå kan dere lese litt av den.
har fått kjøpt meg masse skolesaker, så selvom det er ikke blir så sinnsykt mye brukt, så har jeg det i alle fall. høhø. i dag har jeg bare sitte ute, I SOLA. det er rundt tretti grader her, klager ikke. det er så sinnsykt deilig. vil egentlig ha helg i noen uker til, det hadde vært fint. men det er ikke så lenge til høstferien, tror jeg.. kanskje en måned ? og den varer i to uker! blir bra.
oooogså skal jeg til Paris! med klassen. i tre dager. og jeg tror det bare er to uker til :-) Glede mæ.
Håper alle hjemme har det flotters.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar