onsdag 5. september 2012

første skoledag.

Ja, da har jeg begynt på skolen da. og det var vel egentlig ikke så skummelt. men skikkelig vanskelig. jeg kommer på skolen og så ser jeg at alle hadde på seg dressjakke! i alle farger og størrelser. og det kan du jo være sikker på at jeg ikke hadde på meg. men det var visst bare en mote greiee.. også når jeg kom inn i klassen så prata læreren hele tiden og ba oss fylle ut ting og skrive masse greier. og jeg så nok ut som ett stort spørsmålstegn! og hver eneste gang jeg åpnet munnen for å si noe så lo hele klassen. men kan nok ha noe med å gjøre at åpningssetningen min var at jeg er født i 1985. jeg er 27 år gammel altså... man kan jo si at fransken min ikke er helt på topp enda. men det kommer seg. det var en veldig kort skoledag, fordi onsdagene her er liksom fri dager! også varer ikke skolen så lenge som jeg trodde den skulle og det er veldig fint ;) haha, også fikk jeg utlevert mange skjemaer, som jeg ikke aner hva er til, og på de sto det med store bokstaver: RETARD. takk for den.
jaja, men klassen min er veldig koselig!
takk for meg.


1 kommentar: